Image Map

Jan 7, 2014

I've moved!


More info:
Igår landade jag äntligen i Sverige. Min utlandsvistelse har varit helt fantastisk och jag kan verkligen rekommendera alla att åka till Australien någon gång. Däremot så är två veckors camping inget att rekommendera för naglarna. Och inte heller den där 37 timmars resan. Så som ni kanske gissar är mina naglar ganska korta och inte i jätte bra skick men det kommer inte hålla mig borta från att blogga.

Vill bara informera er om att där kommer komma ändringar på min blogg. Jag kommer först och främst ändra mitt bloggnamn till MYNAILUTOPIA då jag är ganska trött på mitt nuvarande (detta kommer att ske någon gång denna veckan men jag kommer att meddela och det borde automatiskt uppdateras på bloglovin'). Upplägget kommer att vara ungefär detsamma men med lite små ändringar (fler nail art guider och liknande) och jag kommer att ha en helt ny design. Jag har även valt att endast skriva på engelska men jag hoppas att ni vill hänga med ändå.

Den kommande veckan kommer bloggen alltså att se ganska rörig ut! Planerar att allt är klart i slutet av veckan och i nästa vecka kommer jag att hålla i min 50-följare giveaway (som nu har blivit 62!).

Yesterday I arrived in Sweden. My trip has been amazing and I can really recommend traveling to Australia! However, two-weeks camping are nothing I recommend for your nails. Neither is a 37 hours flight. As you might have guessed my nails are not in the best condition but this is not going to stop me from blogging.


I want to inform you that I'm going to do some major changes to my blog. First of all I'm going to change my name to MYNAILUTOPIA because I'm quite tired of my old. This is going to happen sometime this week but I will inform you and I think it will happen automatically on bloglovin'. The format will be the same but I will only write in English. This week my blog is going to look like a mess because of the design chances, but I think I will be done in the end of this week. Next week I'm planning to do my 50-followers giveaway.

2 comments: